آدرین جانآدرین جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آدرین،شاهزاده قصه زندگی من

5. از رو بردن حلقه D:

1392/7/7 13:11
نویسنده : مامان صدف
178 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم مینوشتم حلقه سمجت یک اپسیلون مونده که کاملا جدا شه ولی دو سه روزه ول کن نیست.اخه کی دلش میاد از پسمل من دل بکنهههه، که بیدار شدی شیر خوردی،بعدشم بابایی زنگ زد جویای احوال حلقه شد نیشخند گفت بذارمت توی آب و یک کم آب بازی کنیم تا جدا بشه.ما هم حرف بابایی رو گوش کردیم و انقدر آب بازی کردیم که حلقه پررو از رو رفت و جدا شدچشمک

 

مبارکه پسرکم،خیلی اذیت شدی تو این یک هفته ولی چاره ای نداشتیم عسلم،کاری بود که باید انجام میشد. عصر باید بریم آقای دکتر ویزیتت کنه و دیگه تمومه.

عزیزدلم خداروشکر دل دردهای کولیکیت تموم شده و پسرکم دیگه اذیت نمیشه ولی چند وقته پاهات و روی لپای گردالیت اگزما شده.اوایل فقط روی زانوت بود ولی قسمتهای دیگه پاهات رو هم درگیر کرده.تو وبگردیهام متوجه شدم که به احتمال زیاد حساسیت به پروتئین گاوی داری که متأسفانه نمیدونم چرا انقدر همه گیر شده و من باید از غذام لبنیات و گوشت و هرچیز گاوی دیگه رو حذف کنم.دو روزه رعایت میکنم ، یک کم سخته پسرکم ولی برای اینکه دوباره پوستت مثل برگ گل لطیف بشه و اذیت نشی نخوردن که سهله، هر کاری لازم باشه میکنم قربونت برمممممممممم.

 

هوا هم کم کم داره سرد میشه و آب بازیهای این چندروز و حساسیت همه دست به دست هم دادن که خشکی پوستت بیشتر بشه و هرچقدر لوسیون و کرم میزنم فایده نداره ناراحت

باید از دکترت وقت بگیرم ببینم ایشون هم تأیید میکنه حدسم رو یا نه.

 

زودی خوب شو گل قشنگم قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جینگول
13 مهر 92 17:10
سلام
اتفاقا دختر من هم مشکل حساسیت به پروتیین گاوی داره.
نمیدونم چرا این مشکل اینقدر همه گیر شده. فکر میکنم به خاطر آشغالهایی باشه که به خورد گاوهای بیچاره میدن

حالا از خیر شیر و ماست میشه گذشت ولی دبل چاکلت رو چیکارش کنیم؟

خوشحال میشم به کلبه جینگول من هم سر بزنین


منم همین فکرو میکنم،انقدر به گاوها آشغال دادن بندگان خدا ذائقشون دیگه علف قبول نمکینه.تو جاده شمال به این سرسبزی همشون درحال آشغال خوردن هستن!وای گفتین دبل چاکلتو داغ دلمو تازه کردین خخخخخخخ.ممنونم که بهمون سرزدین ما هم میایم دیدنتون
خاله حنا
13 مهر 92 17:12
سلام
میخواستم بگم اگه دیگه به حلقه احتیاج ندارین لطفا بدینش به من.
ممنون میشم

حلقه رفته توی دفترچه خاطراتمون خاله حنا جان