آدرین جانآدرین جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آدرین،شاهزاده قصه زندگی من

21. عکسهای جشن هفت ماهگی

1392/11/15 19:00
نویسنده : مامان صدف
521 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نفسم باورم نمیشه 7 ماهه که عطر وجودت تو لحظه لحظه زندگیم جاریه. پارسال این موقع که حال بد و تهوع کم کم داشت دست از سرم برمیداشت واقعا فکرشو میکردم فقط یکسال بعد انقدررررر زندگیم با حضورت تغییر کنه؟فکرشو میکردم میشه تا این حد عاشق باشم و خودمو یادم بره؟ نه اصلااااااا فکرشو نمیکردم...

عزیزترینم خیلی دلم میخواست بیشتر بیام بنویسم، تو این مدت خیلی تغییر کردی و شیرین و شیرین تر شدی ولی انقدر فکر و حواسم درگیر آلرژیت بود که لذت چشیدنشو از خودم دریغ کردم و روزو شبم پر از تلخی غصه بود. میدونم بعدها که دلنوشته هامو بخونی این همه نگرانی من واست عجیبه، نمیدونم شاید اصلا درکش نکنی ولی انگار مادر بودن یعنی یک نگرانی بی پایان که بازه زمانیش از وقتی پا تو دلم گذاشتی شروع شده و اون سرش بینهایته. یکجا خوندم که وقتی مادر میشی اجازه میدی قلبت بیرون بدنت بتپه، آره راست میگه!

گل پسرم عذاب وجدان دارم که کم کم دارم شیر خودمو قطع میکنم و بهت شیر خشک رژیمی Nutramigen میدم ولی چاره ای ندارم. هرروز به خدا میگم چرا باید بچه من اینجوری باشه و وقتی اینقدر شیر دارم بچم شیرخشک بخوره؟ چرا شیری که انقدر مقوی بود که تو سه روزگیت که برای غربالگری رفتیم علیرغم خیلی از بچه ها که وزن کم میکنن  وزن اضافه کرده بودی، تو 7 روزگیت 365 گرم وزن گرفته بودی و دکتر از تعجب چشماش گرد شده بود، حالا به خاطر این رژیم مزخرف انقدر بیخاصیت شده که وزن گیریت فوق العاده کند شده و تو که هرماه 3-4 سانت قد میکشیدی دوماهه که یکسانتم قدت بلند نشده!

الان با خودت میگی چقدر غر میزنه، نه؟ چشمک

باشه بریم سر قسمت شیرین عزیزدلمممممممممم. روزامون پر شده از صدای قهقهه و ذوق کردنت قربون اخلاق خوشت برم مامانی. عاشق لوستر آشپزخونه مامان بزرگ ، رنگ چایی و جغجغه های عروسکیت هستی. وقتی کبریت و شعله روشن گاز و میبینی میخوای خودتو از بغلمون پرت کنی بگیریش خخخخخخخنده

سوپتو با میل و اشتها نوش جون میکنی، با شیرخشک فوق العاده بدمزتم کنار اومدی و میخوریش پسر خوب و گلم. مرسی که هیچوقت اذیتم نکردی مامانی، دلم واسه همین مظلومیتت میسوزه که با وجود مشکلاتت بازم ماهی.

تلویزیون هم که عشق همیشگیت بوده و روزبروز شدید تر میشه، دیدنشم که ممنوعه ولی شما این چیزا سرت نمیشه کهههههه، صدای میان برنامه ها و اخبار شبکه منو تو که میاد هرجور شده باید ببینیشون! معمولا هم از انعکاس تلویزیون تو تابلوی روی دیوار برای رسیدن به هدف استفاده میکنی فسقلیه باهوشششششششششش.

از 6 ماهگیت سری دوم کتابهای تقویت هوش رو شروع کردیم، کتابی که مربوط به صورت و اجزای چهرست خیلییییییییییی دوست داری و با دقت نگاهش میکنی ولی بقیه رو زیاد نمیپسندی.

اینم از عکسهای 7 ماهگیت قربون شکل ماهت برممممممممممم. از صمیم قبلم آرزو میکنم ماه دیگه هیچ خبری از غصه نباشه.

 دوستت دارم یکی یکدونه قلبم قلبقلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نازلی
30 بهمن 92 2:20
عزیز دل پسر نازم 7 ماهگیت مبارک باشه از صمیم قلبم آرزو میکنم عکسهای ماه دیگت پراز کلمات شاد مامان صدف جونت باشه قربونت برم که انقدر آقایی
مامان صدف
پاسخ
خاله نازلی عزیزمممممممم ممنونم که همیشه برای من و مامانم انرژی مثبت میفرستین