آدرین جانآدرین جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آدرین،شاهزاده قصه زندگی من

2. نام گذاری

1392/6/29 12:15
نویسنده : مامان صدف
195 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک قشنگم انتخاب اسم برای تو فرشته نازنین سخت ترین کاری بود که من و بابایی تو زندگی انجام دادیم اوه

قبل از اینکه جنسیتت مشخص بشه هم یک جورایی احساس میکردم که شما باید یک گل پسر باشی از بس که شیطون بودی و تکون خوردنت خیلیییییییی زود شروع شده بود، ولی به هرحال دنبال اسم دخترونه هم میگشتم و واقعا انتخاب اسم دخترونه خیلی خیلی راحت تر بود!

 

پسرک قشنگم انتخاب اسم برای تو فرشته نازنین سخت ترین کاری بود که من و بابایی تو زندگی انجام دادیم اوه

 قبل از اینکه جنسیتت مشخص بشه هم یک جورایی احساس میکردم که شما باید یک گل پسر باشی از بس که شیطون بودی و تکون خوردنت خیلیییییییی زود شروع شده بود، ولی به هرحال دنبال اسم دخترونه هم میگشتم و واقعا انتخاب اسم دخترونه خیلی خیلی راحت تر بود!

 

هفته 18 بارداری که با بابایی برای سونوگرافی سلامت رفتیم دکتر با قاطعیت بهمون گفتن که شما گل پسر قند عسل هستی و از اون زمان دیگه تلاشهای من برای پیدا کردن یک اسم قشنگ و برازنده برای شما شروع شد. ولی هرچی بیشتر میگشتم کمتر چیزی چشممو میگرفت. کلی اسم کاندید کردم و هنوز چند ساعت نگذشته خودم پشیمون میشدم.تا اینکه رسیدم به اسم قشنگت یعنی "آدرین" که به دلم خیلی نشست. ولی از اونجایی که وسواس داشتممممممممم بازم مطمئن نبودم و این دو دلی همینطور با من بوددددددد تا به دنیا اومدی. توی بیمارستان هم به همه میگفتم هنوز اسم نداری.خانم پرستار وقتی برای شیر خوردن آوردت اسمتو پرسید و منم گفتم هنوز اسم نداری.خانم پرستار هم گفت بی نام بیا مامانت بهت شیر بده زبان

گواهی ولادتت فقط 15 روز اعتبار داشت وگرنه شاید ما هنوزم دو دل مونده بودیم قربونت برم نیشخند

بالاخره بابایی رفت و برات شناسنامه گرفت و اسم قشنگت شد آدرین. هم من هم بابایی هردومون از اسمایی که مامان و باباهامون برامون انتخاب کردن راضی بودیم و اسممونو دوست داریم، با تمام وجودم آرزو میکنم شما هم همین احساس رو به اسمت داشته باشی عزیزترینم.

خلاصه این بود زحمات من و بابایی برای نام گذاری شاهزاده قصه زندگیمون چشمک  قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)